2009. december 25., péntek

Képtelen Képregény - Néma Bob beszéde

A következőket mondja a Képtelen Képregényben Néma Bob Holdennek:


Amyt üldözöl. (Jaynek) Mi lenne, ha befognád a pofád? Állandóan szóf*sásod van, kezd az agyamra menni. Egyébként meg azért mondtam, mert pár éve egy Amy nevű tyúkkal jártam így.[...] Néhány éve, b*szdki. [...] Sok minden van, amit még nem tudsz, csillagom. Tudod, hogy revütáncosnak készültem? Fingod se volt róla. (Holdennek) Szóval Amynek hívták. Összenőttünk egymással, nagybetűs szerelem volt. Négy hónap múlva aztán bekattantam. Én barom a volt fiújáról kérdezgettem. Nem akartam róla tudni, de mégis faggattam. Ismered a pályát, ez tipikusan olyan férfihiba. Na mindegy, ő elkezdett róla mesélni. Hogy miként szerettek egymásba, milyen volt vele együtt, hogy az anyja csakis engem komált, és így tovább. Aztán robbant a bomba, a következő módon: mikor együtt voltak otthon, édeshármasban, megesett, hogy úgy adták elő a dolgot, minage et rois, ahogy a német mondja. Na és ettől én teljesen kifingottam, ugyanis én istenfélő ember vagyok, kőkemény katolikus. Kiakadtam. Ordibálni kezdtem meg minden, tökre összezavarodtam. Lek*rváztam, és közöltem vele, hogy gusztustalanul kihasználtak. Nagyon kivoltam rá, és mindenáron meg akartam bántani. Mi a f*szt akarsz, kérdeztem? Erre ő jött a szöveggel, hogy mindez már a múlté, meg rég volt, és nem kér érte bocsánatot. Mert ő úgy érzi, hogy nem tett semmi rosszat. Erre én: csakugyan? Mélyen a szemébe néztem és közöltem vele, hogy vége, szakítok, szevasz. Nem undorodtam tőle, csak féltem. Kicsinek éreztem magam mellette, olyannak, aki soha nem érhet fel hozzá, aki mindig kevés lesz neki, és nem értettem meg, hogy ő már régen nem arra vágyott. Sz*rt a régi pasijára, én kellettem neki, Bob. Csak mire mindenre rájöttem, már késő volt, már mással járt. Az ostoba gőgömet keserű megbánás követte. Ő volt az igazi. Most már tudom. De ellöktem magamtól. A lényeg, hogy azóta üldözöm Amyt. Képletesen. [...] Ne próbáld, tedd, vagy ne tedd."

Forrás: Néma Bob beszéde
Alyssa és Holden jelenete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése