2010. április 8., csütörtök

Charles Bukowski Én... (Me)

a nők nem tudnak szeretni,
mondta.
te tudsz, de a nők
csak rádakaszkodnak, mint a
pióca.
én tudom, én
nő vagyok.
hahaha, nevettem.
minek aggódsz
Suzan miatt? majd csak
ráakaszkodik
valaki másra.
beszélgettünk még egy darabig
aztán elköszöntem
letettem a kagylót
kimentem a retyóra
szartam egy jó nagyot a sörtől
és arra gondoltam, lám, még
mindig élek, hisz még mindig
képes vagyok a testemből
hulladékokat üríteni.
meg verseket.
amíg ez így van,
addig elbánok
az elhagyatottsággal
a magánnyal
a beszakadt körömmel
a kankóval
a pénzügyi rovat
gazdasági jelentéseivel is.
ezzel
fölálltam
kitöröltem
lehúztam
és arra gondoltam:
való igaz:
én tudok
szeretni.
fölhúztam a nadrágomat és
visszaballagtam a szobámba.
(Török Attila fordítása)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése